A0:  حرف‌مردم خراسان - دوشنبه 1393/02/01 www.khorasannews.com
نوشته شده توسط : b

آيت ا... جوادي آملي فرمودند با شکم خالي و جيب خالي نمي شود مقاومت کرد. آفرين بر اين عالم فرهيخته که حرف دل ملت را بيان کرد خدا پشت و پناهش.

هزينه ۴۵ دقيقه مشاوره تحصيلي ۴۵ هزار تومان! آقاي مسئول بهزيستي خسته نباشيد!

اضافه حقوق فروردين ماه را به عنوان مقرري ماه اول کم کردند اين بدان معناست که کارمندان بايد از اول فروردين تا آخر ارديبهشت با اين گراني با همان حقوق اسفند به سر ببرند. اين است دولت تدبير و اميد!

۱۰ سال است بيمه خانه و خانواده از فيشم کم مي شود ۲ روز پيش دزد به خانه ام زد. از محل کار اقدام کردم براي خسارت که گفتند بيمه جواب گو نيست!

حزب ا...ي واقعي کسي است که به وقوع اختلاس هاي ميلياردي در کشور اعتراض کند.

در اين آشفته بازار بر داروخانه ها نظارتي شود. برخي به اسم گراني دارو هر طور که دوست دارند مي فروشند.

به يمن محبت و درايت دولت تدبير و اميد کل افزايش ۲۰ درصدي حقوق فروردين ماه فرهنگيان رفت به کام صندوق دولت به علاوه مالياتي که در فيش ها قيد شده، اگر قرار است تدبير به کار ببنديد چرا فقط اين تدبيرها مخصوص فرهنگيان است نه ساير کارمندان دولت!

سلام، مددجويان مجرد بهزيستي را همه فراموش کردند نه سبد کالا و نه مسکن! به مسئولان بگوييد به فکر جوانان که ۴۰ سال سنشان مي شود باشند. بايد در عالم برزخ جواب گو باشند.

من کاسب جزء هستم. ديروز که براي خريد رفتم عمده فروش گفت حق گمرک ۲ برابر شده و حتما افزايش سوخت هم به قيمت ها افزوده خواهد شد. پس دولت هم بي تقصير نيست!

چرا از مردم مصاحبه مي ‌گيرندکه مي خواهند يارانه خود را ببخشند؟ زحمت نکشيد برويد حداقل به فکر قيمت مواد غذايي و نياز مردمي از ۲ سال پيش باشيد.

آقاي جوانفکر، برنامه هاي آقاي احمدي نژاد هيچ کدام عملي نشد: سهام عدالت کارگران، زمين هاي ۱۰۰۰ متري، ۹ ماه مرخصي بانوان، مسکن مهر براي بي پول ها، اين ها نمونه هايي از برنامه هاي معجزه قرن بود که هيچ کدام درست عملي نشد.

 

حرف‌مردم خراسان - چهارشنبه 1393/01/27 

از آيت ا... نوري همداني به خاطر اظهارنظرشان مبني بر عين ربا بودن دريافت ديرکرد بانک ها بسيار ممنونيم.

نگران نيستم که دولت به حساب هاي بانکي من سرک بکشد، به شرطي که ما هم به حساب هاي دولتي سرک بکشيم!

با تشکر از مطلب هدفمندي پايان نامه ها. من خودم دانشجوي ارشد هستم و دغدغه ام اين است که براي دفاع موضوعي انتخاب کنم که هزينه کمتري داشته باشد نه اين که به درد صنعت مملکتم بخورد يا نه.

چطور است براي نفس کشيدن هم از ما پول بگيريد؟ آخر هنوز جاي ۳هزار ميليارد پر نشده است! زماني مردم براي خريد موز مانده بودند حالا براي خريد سيب زميني و ... چون دارد صادرات مي شود.

رئيس جمهور حقوقدان کشورم! در کدام قانون و حقوق براي حق ۴۵هزار توماني مردم بارها و بارها از رسانه هاي مختلف تهديد به جريمه مي شوي ولي از اختلاس هاي هزار ميلياردي فقط «ب.ز.خ.ا.ب.م» و بقيه حروف الفبا را مي شنوي؟ مگر فوتباليست ميلياردي الگوي انصراف است يا فرش قرمزها، اين موارد آن اميدي نيست که ما انتظار داشتيم و آن کرامتي نيست که شما مي فرموديد. به عمل کار بر آيد به سخنراني نيست.

اصلا دولت روحاني هيچ کاري هم انجام ندهد، فقط نگذارد افراد خاصي مثل زنجاني و ... ميلياردها تومان پول ملت را با چراغ سبز دولت وقت به جيب بزنند، بزرگ ترين کار را انجام داده است.

هرچه بر سرمان مي آيد از خودرأيي احمدي نژاد است.

قرار بود براي جانبازاني که گواهي بيمارستان ندارند فکري بکنيد.

چرا همه اجناس، برق، آب، بنزين و گاز گران شود اما يارانه نبايد زياد شود؟ همه ما منتظر زياد شدن يارانه در کنار افزايش ديگر قيمت ها هستيم.

با سلام، به نظر من منظور دولت عزيز از ممنوعيت گران شدن ۸ کالا يعني ۳برابر نشدن شان است وگرنه هنوز چيزي نشده بيشتر آن اجناس ۲۰ تا ۵۰درصد گران شده است!

لطفا يک تعزيرات حکومتي براي دولت تعيين کنيد. دولت خود عامل گراني و تورم است. گران کردن بنزين، برق، آب، گاز به چه معناست. بس است با شعور مردم بازي کردن!

سلام، شايعه شده است که ۲۰درصد حقوق فروردين کارمندان به صندوق مقرري ديون واريز مي شود، اين ديگر چه صيغه من درآوردي دولت تدبير است؟

براي درمان ناباروري به دکتر مراجعه کردم. ۲ هفته به من و همسرم دارو داد، ۴۰۰ هزار تومان شد.

دست مريزاد به قوه قضاييه، تعرفه هاي دادگستري تا ۴۰۰ درصد افزايش يافته است!

اين همه تحقيق و تفحص از تأمين اجتماعي، خودروسازي، دانشگاه آزاد و... آيا به نتيجه اي هم رسيد!؟ آيا برخوردي هم صورت گرفت!؟ دقيقاً مثل رانت ها و اختلاس هاي هزار ميلياردي.

اگر جلوي پول هاي بيت المال و بي حساب و کتابي را که به فوتباليست ها مي دهند بگيرند مثل اين است که حداقل چند صد هزار نفر از گرفتن يارانه انصراف بدهند.

متأسفانه رسايي آن قدر بيکار است که صدا زدن اسم کوچک آقاي ظريف توسط طرف اروپايي برايشان مهم است.

آفرين به برخي دولتمردان ايران از چند جا حقوق مي گيرند امسال از يارانه انصراف دادند جاي تشکر است که از ۴۵ هزار تومان تا حالا نگذشتند، حال ما بايد بگذريم!

يکي از اقوام با درآمد ۵ ميليون در ماه براي يارانه ثبت نام کرد! وقتي پرسيدم نياز نداريد چرا ثبت نام مي کنيد؟ گفت: من و امثال من ثبت نام نکنيم که چه شود؟ پاداش هاي ميليوني به جيب رئيسان و آقازاده ها برود!

از چه کسي بپرسيم و به کجا مراجعه کنيم از دست اجاره خانه ها؟ پارسال ۶۵۰ هزار تومان اجاره، امسال ۸۰۰ هزار تومان. انصاف صاحبخانه ها کجاست؟

با اين گراني گوشت فکر کنم تا چند وقت ديگر جلوي پاي عروس و داماد مجبورند تن ماهي باز کنند!

با سلام، ديروز تا قبض برق خانه را ديدم از آن شخص يا مسئولي که برق را گران کرد تشکر کردم. چون اول غروب همان يک چراغ را خاموش مي کنيم تا اين طور نه کسي اشک هايم را ببيند نه سفره خالي مان را! واقعا با اين اوضاع دعاي خير ما بدرقه راهتان!! (از طرف يک دختر سرپرست خانواده(

يک هفته است بين من و همسرم بر سر استفاده از حقوقش در مخارج منزل درگيري شديد ايجاد شده ايشان به استناد برخي فتاوا معتقد است که حقوقش متعلق به خودش بوده و من به استناد نظر دولت معتقدم حقوق ايشان جزو درآمد خانوار است.

آقاي روحاني آنان که نفت را ملي کردند نفرمودند نفت ملي فقرا يا اغنيا و ملت را هم به دهک تقسيم نکردند که سهم دهک ها را شما مشخص کنيد يا اين که يارانه را به که بدهيد يا ندهيد، يارانه از درآمد نفت است.

چرا وقتي مراجع محترم تقليد ديرکرد وام ها را حرام اعلام کردند دولت به آن توجهي نکرد و جرايم را مي گيرد؛ اما حالا انتظار دارند که مردم به حرف مراجع گوش کنند و از گرفتن يارانه انصراف دهند؟ چرا فقط مردم از آن ها تبعيت کنند؟





:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1465274446